2014. augusztus 21., csütörtök

Mi az MLM és mi nem az.

Gondoltam leírom ide, hogy mi az MLM és mi nem az.
Mikor az emberek többsége meghallja azt a szót, hogy mlm szinte menekülőre fogja a dolgot. Bevallom én sem voltam ezzel másként mindaddig , amíg hozzá értőktől végre sikerült helyretennem hogy mi is igazából az mlm rendszer lényege.

Mi NEM  MLM?:

1.NEM szerencsejáték!
2.NEM piramisjáték!
3.NEM gyors meggazdagodási lehetőség!
4.NEM "majd mások dolgoznak alattam "rendszer!
5.NEM ingyenes karitatív szolgálat!
6.NEM segélyosztás!
7.NEM befektetés nélküli vállalkozás!
8.NEM TERMÉKEK ELADÁSA!!
9.NEM HÁZALÁS!!

MI IGEN? MI AZ MLM?:

1.Az MLM a legigazságosabb vállalkozási rendszer!
2.Az MLM a legokosabb befektetése az időnknek és a pénzünknek!
3.Az MLM a hatástöbbszörözés legjobb eszköze!
4.Az MLM az egyetlen lehetőség, amivel bárki elindulhat az üzleti életben esélyesen!
5.Az MLM a legjobb módja a személyiségünk fejlesztésére. Jobb emberré válhatunk!
6.Az MLM képzési rendszer, amely az élet minden területén segíthet a sikerességben!
7.Az MLM SZABADSÁG!!


Ha vállalkozásnak fogod fel, esélyed van a sikerre, ha szerencsejátéknak akkor el se kezd!!

"Két választásod van, ha a tölgyfa tetejére fel akarsz jutni: vagy  felmászol rá ,vagy ráülsz egy makkra és megvárod amíg megnő alattad" !Te melyiket választod?

Én felmászok rá, felvállalva annak az eshetőségét is, hogy esetleg leesek, vagy letörik alattam valamelyik faág.
De senki sem tántoríthat el a döntésemtől.
Ha te is ezt választod akkor kattints ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése